دفتر عاشقی

عاشقی....دیوانگی...آوارگی

دفتر عاشقی

عاشقی....دیوانگی...آوارگی

 

 

 

 

 

 

                     

                           پرسید که چرا دیر کرده است ؟

                                          

                                      نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است ؟

              

                          خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است

                                             

                                          تنها دقایقی چند تاخیر کرده است

             

                     گفتم امروز هوا سرد بوده است

                                              

                                              شاید موعد قرار تغییر کرده است

            

                     خندید به سادگیم آینه و گفت

                                      

                                          احساس پاک تو را زنجیر کرده است

           

                     گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

                                     

                                             گفت : خوابی سالها دیر کرده است

            

                   در آیینه به خود نگاه میکنم آه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد