دفتر عاشقی

عاشقی....دیوانگی...آوارگی

دفتر عاشقی

عاشقی....دیوانگی...آوارگی

 

   

 

 

                                  

 

                       من..

               

                                   در تکاپوی با تو بودن

                 

                                                     خودم را یافتم

            

                              اما افسوس که

                                

                                           بی تو

                                              

                                                     شدم....

 

 

 

                 

                   هنگامی که در شهری عظیم، بیگانه هستم.

                     

                            دوست دارم در اتاق‏های گوناگون بخوابم؛

                             

                          در مکان‏های گوناگون غذا بخورم؛

                         

                                   در خیابان‏های ناشناخته قدم بزنم

                      

                           و گذر مردمان ناشناخته را نظاره کنم. 
                         

                       

 

                              مسافر تنها بودن را دوست دارم.............. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد